Explozie de magazine Pepco în România! Compania a ajuns la 300 de unități în țara noastră, în numai 5 ani de la deschiderea primul magazin în România. Piața din România s-a dovedit a fi mai bună pentru Pepco decât cea din Cehia și Ungaria. Compania chiar a ajuns liderul pieţei de modă, după cifra de afaceri.
Magazinele Pepco s-au întins mai ceva ca ciupercile, după ploaie! Discounterul polonez Pepco a deschis de la începutul anului circa 30 de magazine noi şi se apropie de pragul de 300 de unităţi. Compania are în plan noi inaugurări în septembrie, cele mai noi magazine urmează să-și primească clienții din Bucureşti, Iaşi şi Vlahiţa în această săptămână, şi la Băicoi în săptămâna ce vine.
Pepco Retail, compania care operează reţeaua de discount de modă şi decoraţiuni cu acelaşi nume, a intrat în premieră în topul celor mai valoroase 100 de companii din România din 2019, fiind evaluată la 274 mil. euro.
În acest context, Pepco a obţinut o cifră de afaceri de 1 mld. lei (220 mil. euro) în 2018 (ultimul an pentru care există date publice), devenind astfel primul brand de modă din România care obţine acest nivel al businessului, depăşind Zara sau H&M.
Grupul are peste 1.700 de magazine în 11 ţări, iar cifra de afaceri estimată pentru 2019 este de 2 mld. euro. România este a doua cea mai importantă piaţă pentru grup după Polonia.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]Ținta pe care și-a propus-o conducerea Pepco pentru România este de 500 de magazine şi o cifră de afaceri de 1 mld. euro în următorii cinci ani. Prin comparaţie, discounterul a deschis primul magazin din Polonia în 2004, iar acum are circa 1.000 de unităţi. Această piaţă contribuie cu 50% la businessul total. În fiecare an retailerul deschide în medie 300 de magazine, dintre care 50 doar în România. Doar în Polonia Pepco are un ritm de expansiune mai rapid, dar în anii ce vor urma focusul va fi România.
Spre comparaţie, grupul spaniol Inditex are sub toate cele opt mărci ale sale sub 150 de magazine, iar H&M are circa 60. Cei trei – Inditex, Pepco şi H&M – sunt cei mai mari jucători de pe piaţa de modă din România. Fiecare are însă un model diferit de business şi activează pe unul sau mai multe segmente de piaţă.