Ce salariu are omul de la IT din magazinele Lidl

Lidl a continuat  să se concentreze pe îmbunătățirea sistemului de compensații și beneficii

Lidl este singurul retailer care oferă angajaților mai multe beneficii. Una dintre ele, ar fi cele 2 zile libere, de Crăciun și Revelion, de care angajatul beneficiează. De asemenea, dezvoltarea angajaților este o prioritate pentru Lidl. Compania investește constant în acest domeniu.

Omul de la IT are un rol extrem de important, având în vedere că susține tot ce ține de tehnologia informației

Un angajat IT din magazinele Lidl are un salariu lunar de aproape 4500 de lei. Acesta trebuie însă, să aibă o experiență minima de 6 ani în domeniu, potrivit undelucrăm.ro.

Anul trecut, Retailer-ul Lidl a continuat  să se concentreze pe îmbunătățirea sistemului de compensații și beneficii. Astfel că, toți angajații au avut în anul 2019, o creștere a venitului.

De la 1 martie 2019, cel mai mic venit brut oferit de Lidl are o medie lunară de 3.500 lei, adică 2.180 de lei net.  Din luna martie a anului trecut, nici un angajat Lidl România nu va realiza un venit lunar mediu mai mic de 3.500 de lei brut (2.180 de lei net).

Suma include salariul și tichete de masă, bonusuri anuale de Paște și de Crăciun, precum și alte tipuri de bonusuri. La acesta se adaugă și alte sporuri în funcție de specificul activității. â

Dezvoltarea angajaților este o prioritate pentru Lidl

Dezvoltarea angajaților este o prioritate pentru Lidl

În plus, Lidl are o politică de salarizare în trepte, salariul crescând anual, în primii ani de activitate în companie.

Dacă până în anul fiscal 2018, măririle salariale bazate pe vechime aveau loc garantat în primii 3 ani de la angajare, Lidl introduce o nouă grilă. Acest lucru se întâmplă pentru toți lucrătorii din magazine și depozite, potrivit Capital.ro

Astfel, începând cu 2019, creșterile salariale ale acestor categorii sunt garantate în primii 4 ani de la angajare.

Istoria Lidl

În România compania este prezentă din 2005 prin divizia Kaufland. În anul 2009 cele două rețele deținute de Lidl & Schwarz, Kaufland și Plus, au realizat vânzări de aproximativ 1,3 miliarde de euro

Lidl  a preluat în 2010,  de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus.  Magazinele Plus au fost redenumite în Lidl iar în mai 2012 rețeaua a ajuns la 137 magazine și 3.300 de angajați.

Potrivit estimărilor Ziarului Financiar, afacerile Lidl au trecut în 2012 de 500 de milioane de euro. În ianuarie 2013, rețeaua de magazine Lidl a ajuns la 158 de unități.

Magazinul Lidl a fost fondat în anii ’30 de către familia Schwarz.  În anii ’70 a fost construit primul magazin tip modern care se mai găsește și în ziua de astăzi.

În 1930, Josef Schwarz a devenit un partener al lui Lidl, creând angroul Südfrüchte Co. & Lidl, care la început comercializa doar fructe. Acum este un lanț de magazine de tip discount.

 

 

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI