Ce salarii au, de fapt, casierele din magazinele de lux Balenciaga

Daria Petrescu 02.11.2021, 09:27
Ce salarii au, de fapt, casierele din magazinele de lux Balenciaga

Balenciaga este o casă de modă fondată de Cristóbal Balenciaga, un spaniol din Țara Bascilor, Spania.  Christian Dior a spus despre acesta că este un „maestru al tuturor” Casa Balenciaga este deținută de multinaționala din Franța, Kering. Ce salarii au, de fapt, casierele din magazinele de lux Balenciaga

Ce salarii au, de fapt, casierele din magazinele de lux Balenciaga

Magazinele de lux Balenciaga sunt unele dintre cele mai apreciate din lume. Aici găsești cele mai importante creații ale marilor designeri, cum ar fi Gucci sau Armani. Nu este ușor să intri în echipa angajaților acestui brand, însă nici imposibil. Puțin sunt cei care știu, ce salarii au, de fapt, casierele din magazinele de lux Balenciaga.

Balenciaga este primul brand de lux din lume care a încheiat un parteneriat cu Epic Games, creatorul celebrului joc de calculator Fortnite – care are aproximativ 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume și peste 5 miliarde de dolari vânzări.

Ei bine, dacă te bate acest gând, trebuie să știi, că un angajat la casierie primește suma de 10 dolari pe oră, ceea ce înseamnă că acesta poate ajunge la un salariu de 1600 de dolari pe lună.

Popularul joc pe computer Fortnite are un magazine Balenciaga

În luna septembrie, anul acesta, marca de lux Balenciaga a devenit virtuală: popularul joc pe computer Fortnite are din această toamnă un magazin Balenciaga de unde jucătorii pot cumpăra ținute virtuale. Hainele vor exista de fapt la vânzare și în magazinele fizice.

Astăzi cultura și moda sunt o parte esențială a experienței virtuale. Jocul a fost inițial unul de shooting, luptă directă, în care jucătorii au concurat unul împotriva celuilalt popularul rapper american Travis Scott a susținut acolo un concert virtual în timpul carantinei, potrivit Retail Detail.

Atât Balenciaga, cât și Louis Vuitton au avut anterior propriul lor joc video

Brandul de lux la modă a proiectat patru ținute virtuale, diverse accesorii și chiar propriile arme pentru joc. Jucătorii le pot cumpăra – pentru un preț de 8 dolari. Acest lucru se întâmplă chiar din magazinul virtual. De asemenea,  utilizatorii pot schimba, ținute (skins) și accesorii.

Atât Balenciaga, cât și Louis Vuitton au avut anterior propriul lor joc video pentru a-și prezenta noile colecții tinerilor cu spirit digital. Pentru Fortnite, poate fi prima colaborare, dar brandurile de lux și lumea virtuală se îmbină de ceva timp.

Gucci a conceput skin-uri pentru Pokémon Go și are o adevărată Gucci Garden pe platforma de jocuri Roblox. Aici, o geantă de mână virtuală s-a vândut cu peste 4.000 de dolari.

Metavers este rezultatul creșterii puternice a acestor lumi virtuale. Se spune că, o lume în care lumile digitale vii devin la fel de reale ca realitatea fizică și se revarsă perfect în ea. Realitatea virtuală și AR (realitatea augmentată) fac din ce în ce mai posibil acest lucru.

Cu Fortnite, Balenciaga face un pas mai departe și conferă acțiunii o componentă fizică. Pălării, tricouri și hanorace Balenciaga x Fortnite în ediție limitată vor fi disponibile în magazinele  fizice și în magazinul online al mărcii. În plus, panouri publicitare 3D vor apărea pe străzile marilor orașe precum New York și Tokyo pentru a anunța colaborarea.

Urmăriți Impact.ro și pe