Ce s-a întâmplat la Antena 1, în timp ce se difuza finala Asia Express. Nimeni nu s-ar fi așteptat

Ce s-a întâmplat la Antena 1, în timp ce se difuza finala Asia Express. Nimeni nu s-ar fi așteptat. Sursă foto: Antena 3

Finala celei mai îndrăgite emisiuni, Asia Express a adus postului de televiziune Antena 1 audiențe colosale. Postul a înregistrat un record istoric cu o cotă de piață de 50%. Datele arată că cifrele au fost de patru ori mai mari decât cele înregistrate de PRO TV în aceeași seară.

Finala Asia Express de pe Antena 1 a adus postului TV recorduri istorice

Aproximativ 2,5 milioane de români din toată țara, adică de trei ori mai mulți decât se uitau la PRO TV, au urmărit aseară pe Antena 1 marea finală de la Asia Express. Lupta pentru marele premiu s-a dat între echipa formată din Sorin Bontea și Răzvan Fodor și cea formată din Speak și Ștefania, iar câștigători au ieșit Bontea și Fodor la o distanță față de 20 de minute de cealaltă echipă. Cota de piață pe publicul comercial de la Antena 1 s-a apropiat de 50%, fiind cea mai mare din ultimii zece ani.

asia express, finala, antena 1, audiente record

Finala Asia Express de pe Antena 1 a adus postului TV recorduri istorice

Marea finală a sezonul 3 Asia Express a depășit cu aproape jumătate aduiența de anul trecul a sezonului 2. Aproximativ jumătate dintre tineri s-au uitat aseară la televizor pe Antena 1, adică depatru ori mai mulți decât s-au uitat pe PRO TV. Asia Express a debutat cu o audiențămedie de 1,2 milioane la nivel național și a ajuns în finală la aproape 2,5 milioane.

Având în vedere numărul enorm de telespectatori care s-au uitat la Asia Express, Antena 1 va redifuza de săptămâna viitoare primul sezon al emisiunea. Show-ul va fi difuzat în fiecare luni și marți de la ora 20:30.

La nivel național, finala Asia Express difuzată miercuri, 23 aprilie (între orele 20:25-23:55) a fost urmărită de 2,44 de milioane de români, în fiecare minut. La nivelul întregii țări, Antena 1 a înregistrat cifre de trei ori mai mari decât Pro TV și Kanal D în intervalul specificat. Cota de piață a fost de 30%, ceea ce înseamnă că unul din trei români s-au uitat la finala Asia Express, potrivit Pagina de media.

La nivel urban cifrele au fost mult mai mari, 1,4 milioane de telespectatori s-au uitat pe minut la finala de pe Antena 1. Audiența a fost de aproape patru ori mai mare decât cea a Kanal D (locul doi) și Pro TV (poziția a treia).Cota de piață: 32%.

La nivel comercial 750.000 de tineri s-au uitat pe minut la Asia Express, cota fiind de 46,2%. Cu alte cuvinte, jumătate dintre tinerii care se uitau la TV au urmărit finala Asia Express.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI