Finala celei mai îndrăgite emisiuni, Asia Express a adus postului de televiziune Antena 1 audiențe colosale. Postul a înregistrat un record istoric cu o cotă de piață de 50%. Datele arată că cifrele au fost de patru ori mai mari decât cele înregistrate de PRO TV în aceeași seară.
Aproximativ 2,5 milioane de români din toată țara, adică de trei ori mai mulți decât se uitau la PRO TV, au urmărit aseară pe Antena 1 marea finală de la Asia Express. Lupta pentru marele premiu s-a dat între echipa formată din Sorin Bontea și Răzvan Fodor și cea formată din Speak și Ștefania, iar câștigători au ieșit Bontea și Fodor la o distanță față de 20 de minute de cealaltă echipă. Cota de piață pe publicul comercial de la Antena 1 s-a apropiat de 50%, fiind cea mai mare din ultimii zece ani.
Marea finală a sezonul 3 Asia Express a depășit cu aproape jumătate aduiența de anul trecul a sezonului 2. Aproximativ jumătate dintre tineri s-au uitat aseară la televizor pe Antena 1, adică depatru ori mai mulți decât s-au uitat pe PRO TV. Asia Express a debutat cu o audiențămedie de 1,2 milioane la nivel național și a ajuns în finală la aproape 2,5 milioane.
Având în vedere numărul enorm de telespectatori care s-au uitat la Asia Express, Antena 1 va redifuza de săptămâna viitoare primul sezon al emisiunea. Show-ul va fi difuzat în fiecare luni și marți de la ora 20:30.
La nivel național, finala Asia Express difuzată miercuri, 23 aprilie (între orele 20:25-23:55) a fost urmărită de 2,44 de milioane de români, în fiecare minut. La nivelul întregii țări, Antena 1 a înregistrat cifre de trei ori mai mari decât Pro TV și Kanal D în intervalul specificat. Cota de piață a fost de 30%, ceea ce înseamnă că unul din trei români s-au uitat la finala Asia Express, potrivit Pagina de media.
La nivel urban cifrele au fost mult mai mari, 1,4 milioane de telespectatori s-au uitat pe minut la finala de pe Antena 1. Audiența a fost de aproape patru ori mai mare decât cea a Kanal D (locul doi) și Pro TV (poziția a treia).Cota de piață: 32%.
La nivel comercial 750.000 de tineri s-au uitat pe minut la Asia Express, cota fiind de 46,2%. Cu alte cuvinte, jumătate dintre tinerii care se uitau la TV au urmărit finala Asia Express.