Ce a făcut magazinul de la care o femeie a cumpărat un telefon de 6700 de lei și a primit șuruburi. S-a văzut când au verificat pe camere

Stan Filon 14.01.2021, 14:29
Ce a făcut magazinul de la care o femeie a cumpărat un telefon de 6700 de lei și a primit șuruburi. S-a văzut când au verificat pe camere

Cazul pensionarei care a plătit unui magazin 6.700 de lei pentru un telefon, dar a primit un colet cu capete de șurubelniță a uimit o țară întreagă. Acum a venit și răspunsul oficial al magazinului care i-a livrat pensionarei coletul buclucaș.

Ce precizări a făcut magazinul care i-a trimis unei pensionare cuie, în locul telefonului de 6.700 de lei

Cazul pensionarei Elena Pepene, o femeie de 64 de ani, din Galaţi, a uimit o țară întreagă. Femeia a comandat un iPhone de 6.700 de lei şi nu mică i-a fost mirarea atunci când curierul i-a bătut la ușă. Pensionara a deschis coletul și i s-a făcut rău, când a văzut că în cutia telefonului a găsit șuruburi, capete de șurubelniță și nituri, iar telefonul nu a fost de găsit.

Acum a venit reacția oficială a magazinului unde pensionara a plasat comanda. Reprezentanții magazinului sun că telefonul a plecat din depozit, sigilat, dar pe drum s-a întâmplat ceva.

Ce spune magazinul care i-a livrat unei pensionare o cutie plina de cuie, in locul telefonului de 6700 de lei
Ce spune magazinul care i-a livrat unei pensionare o cutie plina de cuie, in locul telefonului de 6700 de lei

Telefonul a plecat din depozit, dar ceva s-a întâmplat pe drum

„Produsul a plecat sigilat din depozitul nostru, acest lucru fiind verificat şi pe camerele din depozit. El a ajuns la client sigilat, prin intermediul curierului, iar clientul a confirmat acest lucru prin intermediul corespondenţei. Clientul, din păcate nu a desfăcut produsul în prezența curierului, chiar dacă oferim acest serviciu gratuit şi insistăm, inclusiv prin sms-uri, ca acest serviciu să fie folosit de către client. Conform tuturor verificărilor interne efectuate până acum, conform înregistrărilor video interne şi corespondenţei cu clientul, nu avem, în acest caz, nicio culpă, expediind, de bună credinţă, către client, un produs original, în ambalajul său original, sigilat. Deşi vindem zeci de mii de astfel de telefoane nu am mai avut o asemenea problema pana acum”, au precizat într-un comunicat reprezentanţii Flanco.

Magazinul a decis totuşi să-i trimită femeii un alt telefon, în valoare de 6.700 de lei. Firma de curierat susţine că nu a primit nicio sesizare până acum în legătură cu cele întâmplate.

Firma de curierat nu a primit nicio sesizare

„FAN Courier nu a primit până la această oră nicio sesizare privind speţa prezentată, nici din partea clientului, nici din partea vreunei terţe persoane care o reprezintă, respectiv avocat. Vom colabora cu instituţiile competente în măsura în care ni se va solicita ajutorul. Este important de precizat faptul că un curier face serviciul de a prelua coletul deja pregătit şi ambalat de către expeditor, de a-l transporta şi de a-l preda beneficiarului în baza datelor furnizate de acesta. Curierul nu intervine asupra niciunui colet, singura persoană care are dreptul să deschidă coletul fiind destinatarul său, în caz de retur, expeditorul”, au precizat,  la rândul lor, reprezentanţii FAN Curier.

Pensionara s-a dus glonț la secția de Poliție, unde a reclamat cele întâmplate. „Sesizarea persoanei în cauză a fost înregistrată la Secţia 2 Poliţie Galaţi. În baza acesteia, poliţiştii au întocmit un dosar penal şi se fac cercetări pentru comiterea infracţiunii de înşelăciune”, a declarat comisarul şef Gabriela Costin, purtătorul de cuvânt al IPJ Galaţi.

Urmăriți Impact.ro și pe
Stan Filon
Mi-am dorit întotdeauna ca articolele mele să schimbe lucrurile în bine, fie că am scris despre corupția din România  sau am prezentat poveștile de viață ale unor oameni obișnuiți. Îmi...