Câte mii de euro a ajuns să facă Dorian Popa pe spatele lui Cheluțu. A lansat și o aplicație dedicată patrupedului

Ioana Bucur, Răzvan 31.05.2021, 22:29
Câte mii de euro a ajuns să facă Dorian Popa pe spatele lui Cheluțu. A lansat și o aplicație dedicată patrupedului

„Hâtz, Johnule” e istorie. Pandemia i-a adus o avere. Câte mii de euro a ajuns să facă Dorian Popa pe spatele lui Cheluțu. Vedeta a lansat chiar și o aplicație dedicată patrupedului.

Câte mii de euro a ajuns să facă Dorian Popa pe spatele lui Cheluțu

Dorian Popa chiar poate spune că le-a încercat pe toate. Este actor, cântăreț, participant la reality show-uri, vlogger și influencer. Cu nu mai puțin de 2,3 milioane de fani pe Instagram, două milioane de YouTube și un milion, pe Facebook, a reușit să își construiască un adevărat imperiu în mediul online.

Cu un public așa numeros, este ușor de înțeles de ce multe companii se bat pentru a-l convinge să le promoveze produsele sau serviciile. Însă nu e deloc ieftin să lucrezi cu Dorian Popa, care are o listă impresionantă de tarife, în funcție de platforma de social media și tipul postării – în care sunt șanse mari să apară și cățelul vedetă, Cheluțu. Potrivit Click.ro, care citează surse „din piață”, ar fi vorba despre:

  • 3.000-5.000 de euro – pentru promovarea unui singur produs, prin postarea unei fotografii pe Instagram
  • 4.500-5.500 d3e euro – pentru promovarea unui singur produs, prin postarea unui filmuleț pe Instagram
  • 5.000-10.000 de euro – un giveaway pe Instagram
  • 1.500 de euro – un InstaStory de 15 secunde
  • 1.000 de euro – o postare pe Facebook de promovare a unui produs
  • 2.000-3.000 de euro – o postare pe TikTok
Câte mii de euro a ajuns să facă Dorian Popa pe spatele lui Cheluțu
Dorian Popa și Cheluțu

Invitat la podcastul lui Cătălin Măruță, Dorian Popa a mărturisit cât a ajuns să câștige lunar din postările sale în mediul online.

„Sunt shaorma cu de toate. Sunt actor, cântăreț și vlogger. Dar cel mai bine mă simt pe Youtube, acolo sunt în elementul meu. Îmi place și la concerte, le duc lipsa. Dar YouTube-ul e viața mea. Trebuie să fiu cât mai natural, mai real. Câștig în jur de 40.000 de euro pe lună, acum în pandemie: 10-15.000 de pe Instagram și în jur de 20-25.000 de euro de pe YouTube”, a mărturisit Dorian.

Cheluțu are aplicație

„Înoată Cheluțu” s-a întors. De data asta, nu vorbim despre piesa al cărei videoclip a strâns peste 23 de milioane de vizualizări pe YouTube. Vedeta a anunțat, la sfârșitul lunii mai, că, în colaborare cu MediaPro Music & Universal Music Romania, a lansat o aplicație ce poartă numele patrupedului său. Jocul îi are ca personaje chiar pe cei doi, fiind un „casual game-runner”, cu controale ușoare, accesate prin „swipe up” și „tap”. Aplicația dispune și de topuri online, bazate pe performanțele utilizatorilor. În plus, jocul va beneficia de update-uri în funcție de fiecare etapă din viața lui Cheluțu și / sau anotimp.

Urmăriți Impact.ro și pe
Ioana Bucur
Fac parte din grupul curajoșilor care au decis să rămână în România și sunt dovada vie a faptului că destinul găsește mereu o cale de a ne  aduce pe drumul ce ne-a fost ales. Mă...