Cât a costat, de fapt, frunza Elenei Udrea de pe logo-ul României? Se vorbea de milioane de euro pe vremea în care era ministrul Turismului

Ana Anitoiu 27.06.2022, 09:17
Cât a costat, de fapt, frunza Elenei Udrea de pe logo-ul României? Se vorbea de milioane de euro pe vremea în care era ministrul Turismului

Preşedintele Grupului Eurolines România, Dragoş Anastasiu, a dezvăluit cât a costat, de fapt, frunza Elenei Udrea de pe logo-ul țării. Pe vremea în care fosta blondă de la Cotroceni era ministru al Turismului și Dezvoltării Regionale, se vorbea de milioane de euro.

Cine a ales, de fapt, „frunza Elenei Udrea”

Dragoş Anastasiu, care este și fondator al Rethink România, a spus că frunza de pe logo-ul României a fost aleasă, de fapt, de oameni din industrie. El a precizat că această alegere nu a contat atât de mult – putea să fie un copac, o apă sau orice altceva, dacă se făcea ce trebuia la acel moment.

„Avem nişte lucruri cu care putem defila, doar că trebuie să ne formăm un brand. Noi nu avem un brand, am avut un logo în zona turistică, acea frunză despre care se spune că ar fi a Elenei Udrea şi e păcat că se întâmplă aşa.

Eu am fost parte din acel proces împreună cu mulţi colegi din industrie. Noi am ridicat mâna, în  momentul în care am avut trei opţiuni, am ridicat mâna pentru frunză”, a spus Dragoş Anastasiu, duminică, la Prima Tv.

Cat a costat, de fapt, frunza Elenei Udrea de pe logo-ul Romaniei
„Frunza Elenei Udrea”

El a adăugat că întregul proces, ce a fost făcut „profesionist”, a durat un an, iar pe Elena Udrea a văzut-o doar la prima și la ultima ședință. În rest, fostul ministru nu a participat.

Cât a costat frunza Elenei Udrea

Dragoş Anastasiu a mai declarat că frunza Elenei Udrea de pe logo-ul României nu a costat „milioanele despre care s-a spus”. Mai exact, 30 de milioane de euro. El a adăugat că nici nu mai contează ce a fost, ci are importanță doar faptul că acum are un Consiliu Naţional de brand, un parteneriat public-privat, aşa cum ar trebui să se întâmple în turism în general.

El a mai spus că acest Consiliu de brand, voluntar, nu costă nimic, ci s-a apucat de treabă aşa cum poate un organism voluntar. Preşedintele Grupului Eurolines România a precizat că trebuie ca reprezentanții turismului românesc să fie perseverenți și să construiască bazându-se pe ce au bun.

Urmăriți Impact.ro și pe