Carrefour anunță noi măsuri pentru clienți. Ce este important să afle românii

Redacția IMPACT 29.03.2020, 14:19
Carrefour anunță noi măsuri pentru clienți. Ce este important să afle românii

Carrefour anunță noi măsuri pentru clienți, ce vor fi puse în aplicare cât mai rapid. În contextul actual al pandemiei care se răspândește foarte rapid, și la nivel de țară, retailerul a decis să facă tot posibilul încât să știe că marfa dorită ajunge corespunzător la clienți. De aceea, sunt vizate principalele produse, pentru care există o mare cerere, din partea clienților.

Carrefour, noi măsuri pentru clienți

Pandemie resimțită și la nivel de țară va aduce și o criză la nivel economic. Tocmai pentru a evita o asemenea situație, Carrefour a decis ca prețurile pentru foarte multe produse să fie plafonate. Mai exact, au fost luate în calcul 500 de produse esențiale, pentru care nu vor exista majorări de preț, în perioada 25 martie – 19 aprilie 2020.

Carrefour anunță noi măsuri pentru clienți! Ce se va întâmplă până pe 19 aprilie
Carrefour nu va majora prețurile pentru multe categorii de produse, până pe 19 aprilie 2020

Totodată, plafonarea de preț pentru mai multe categorii de produse va acoperi și anumite alimente de bază, precum făina, zahărul, uleiul, alimentele congelate, conservele, sucurile și apa, fie lactatele și brânzeturile, mezelurile sau specialitățile. Nici prețul pentru cafea și dulciuri, produsele de îngrijire personală, fie cele destinate bebelușilor nu vor fi majorate, până la respectiva dată calendaristică din aprilie 2020. Mai mult, lista completă poate fi consultată de către clienți și pe pagina oficială a companiei.

Ce se va întâmplă până pe 19 aprilie

Decizia a fost luată de către reprezentanții lanțului de magazine Carrefour, în mod independent. De asemenea, clienții pot face cumpărături și online, prin intermediul platformei puse la dispoziție. Totuși, nu în toate zonele din România există acest serviciu de livrare.

„Aceasta înseamnă că în continuare furnizorii companiei lucrează pe o piaţă liberă şi că preţul produselor furnizate se formează în funcţie de cerere şi ofertă, de stocuri, materii prime, dificultăţi logistice sau operaţionale.”,  a anunțat retailerul, potrivit businessmagazine.ro.

„Menţionam însă că volumul solicitărilor din această perioadă este extrem de mare, şi în ciuda eforturilor, e nevoie de mai multă răbdare decât de obicei în plasarea şi aşteptarea livrării comenzilor.”, au mai anunțat reprezentanții companiei.