Avertizare pentru clienții Netflix din România. Poți pierde bani ușor dacă apare acest mesaj

Ioana Bucur 21.01.2023, 20:59
Avertizare pentru clienții Netflix din România. Poți pierde bani ușor dacă apare acest mesaj

Noul an începe cu o avertizare pentru clienții Netflix din România. Mai mulți abonați au fost vizați de o acțiune periculoasă. Cei care primesc un anumit mesaj pot pierde bani foarte ușor. Ce au transmis reprezentanții platformei de streaming.

Avertizare pentru clienții Netflix din România

În ultimii ani, mai ales în perioada pandemiei de Covid-19, Netflix s-a bucurat de un succes uriaș, devenind platforma de streaming cu cei mai mulți utilizatori din întreaga lume.

Asta înseamnă, din păcate, că toți cei care plătesc abonament lunar devin de multe ori ținta atacurilor grupurilor de hackeri. Reprezentanții companiei au avertizat de nenumărate ori în privința acestui pericol.

S-a întâmplat recent la noi în țară. Mai mulți utilizatori din România au primit un mesaj în care era informați că a fost sesizată o problemă legată de metoda de plată aleasă pentru abonament. Cu toate că în mesaj este folosită sigla Netflix, acesta nu a fost trimis de companie.

Cei care accesează linkurile incluse în text nu sunt redirecționați către site-ul platformei, ci pe unul creat de hackeri, aceștia putând astfel să acceseze toate datele introduse în baza cererii din email.

„Salut! Am detectat o problemă cu informațiile de plată pentru contul Netflix al dvs. Plata recentă a fost refuzată.

Vărugăm să va actualizați informațiile de plată pentru a putea să vă bucurați de serviciile noastre în continuare. Puteți face acest lucru accesând „Contul meu” și alegând opțiunea „Modificare informații de plată” – se transmite în în mesajul creat de hackeri.

Avertizare pentru clientii Netflix din Romania. Poti pierde bani usor daca apare acest mesaj

„Primii 25 de ani au fost buni. Sunt entuziasmat la ideea că următorii 25 vor fi geniali”

În prezent, Netflix are 230,75 de milioane de abonaţi plătitori. După 25 de ani în fruntea companiei, Reed Hastings a renunțat în urmă cu puțin timp, la poziția de CEO. Locul lui va fi luat de Ted Sarandos şi Greg Peters, care vor ocupa poziţii de co-CEO.

„Primii 25 de ani au fost buni. Sunt entuziasmat la ideea că următorii 25 vor fi geniali”, a declarat Reed Hastings, fondatorul societăţii, într-o conferinţă de presă online.

Greg Peters a spus că vrea „întotdeauna mai mult”: „mai mulţi utilizatori”, „mai multă implicare” şi „mai multe surse de venit”.

„Impactul cultural al Netflix, cu „Wednesday”, „Stranger Things” şi altele, este pur şi simplu uimitor şi va merge şi mai departe”, a continuat el.

Urmăriți Impact.ro și pe
Ioana Bucur
Fac parte din grupul curajoșilor care au decis să rămână în România și sunt dovada vie a faptului că destinul găsește mereu o cale de a ne  aduce pe drumul ce ne-a fost ales. Mă...