Apple se pricepe mai bine la telefoane decât la carduri: cum a dat-o compania în bară

Ciprian Ioana 25.08.2019, 16:01
Apple se pricepe mai bine la telefoane decât la carduri: cum a dat-o compania în bară

Apple a introdus recent, deocamdată doar pe piața americană, și carduri fizice, similare celor emise de giganții Visa și Master Card. Numai că și-a pus imediat în cap clienții din cauza mai multor probleme.

Nici nu a introdus bine cardurile pe piața din SUA, că cei de la Apple s-au și confruntat cu nemulțumirea clienților. Aceștia au atras atenția că bucățica din titan, Apple Card, nu prea poate fi ținută nici în buzunarul de la blugi, nici în portofel.

Asta pentru că bucățile din titan, ale celor de la Apple, se pot decolora atunci când intră în contact cu suprafețe precum denim sau piele.  În aceste condiții, nu prea pot fi ținute cam nicăieri.

Ceea ce e problematic pentru o companie atât de mare precum e Apple, care vrea să se bată inclusiv cu sistemul clasic de plăți.

Cum răspunde Apple criticilor legate de carduri

Confruntată cu critici din partea clienților, Apple a fost nevoită să vină cu explicații. Așa că a publicat un ghid complet pentru utilizatori, în care aceștia sunt învățați cum ar trebui păstrate cardurile companiei pentru ca acestea să fie în deplină siguranță.

Cardurile Apple nu pot fi stricate numai de blugi sau portofele. S-a descoperit și că păstrarea lor alături de alte carduri le poate crea diverse zgârieturi iremediabile.

Pot să spun că, după două luni în care am ținut cardul Apple în portofel, acesta nu mai arată așa de bine“, a scris chiar unul dintre angajații Apple pe Twitter.

Serviciul Apple Card a fost testat, prima dată, de angajații companiei și e disponibil, deocamdată, doar în SUA, fără să existe o dată sigură de lansare și în Europa.

Apple Card a fost creat cu ajutorul Goldman Sachs și MasterCard, serviciul fiind anunțat încă din luna martie.

Citește și Piața telefoanelor, în declin: de ce nu mai cumpără lumea smartphone-uri