Anunțul despre Dacia care va afecta compania. Ce se întâmplă cu mașinile pe care le va produce

Noul model Dacia Duster este lansat la Romexpo, in Bucuresti, miercuri, 16 octombrie 2013. Dacia a lansat miercuri seara noul model Duster pe piata româneasca, la preturi cuprinse între 10.900 de euro si 17.000 de euro. Ovidiu Micsik / Inquam Photos

Group Renault și-a schimbat de curând conducerea, noul CEO al grupului fiind Luca de Meo, care a preluat postul începând cu data de 1 iulie 2020. Odată cu nou conducere se schimbă și anumite strategii ale companiei, care vor aduce modificări și pentru Dacia.

Noul CEO al Renault schimbă filosofia modelelor din familia Dacia

Renault Group își reorientează strategia de modele, de la segmentele mici la segmentele mari, în special compact și compact superior. În acest sens, autoturismele care ies de pe porțile Uzinei de la Mioveni ar putea fi afectate de această nouă strategie adoptată la nivelul întregului grup.

Familia Dacia ar putea să fie afectată de noua strategie, întrucât toate modelele sunt construite pe platforme de segment B, scrie profit.ro.

„Sunt un tip orientat spre produse, așa că primul lucru pe care trebuie să-l atac este portofoliul de produse (…) În scurt timp, a trebuit să refacem planul de produse pentru a pune banii în segmentele mai profitabile și în creștere”, spunea Luca de Meo, CEO al Renault.

Această modificare vine în contextul în care noul director general al companiei a sesizat un dezechilibru major în portofoliul Renault și anume faptul că 70% din vânzările grupului este alcătuit din comercializarea modelelor subcompacte, cum sunt versiunile Renault Clio, Dacia Sandero (și Renault Sandero), Renault Captur, Dacia Duster. Prin prisma prețurilor mici pe care le oferă astfel de automobile marca Renault, nu se asigură un profit suficient de mare pentru întregul business. Noua gamă a Renault care va pune accent pe modelele compacte va fi disponibilă începând cu finalul anului 2022.

Despre Dacia, Luca de Meo spunea, potrivit sursei citate : „Dacia, văzută din interior, arată chiar mai mult decât un miracol. Nimeni în industrie nu poate face atât de mulți bani la acest nivel al pieței. Este timpul pentru Dacia să înflorească precum o marcă cu drepturi depline”.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI