După mini-vacanța de Paște, marile magazine din România și-au deschis din nou ușile pentru clienții pregătiți pentru noi runde de cumpărături, mai ales în condițiile în care se dă startul pregătirilor pentru petrecerile de 1 Mai. Un anunț important a venit recent pentru românii care merg la Kaufland, ce se întâmplă de miercuri, 27 aprilie.
Cumpărăturile pentru Paște s-au încheiat, să înceapă cumpărăturile pentru 1 Mai! Românii sunt pregătiți să ia din nou cu asalt magazinele, listele de cumpărături pentru petrecerile și grătarele plănuite pentru weekendul ce urmează sunt deja făcute.
Kaufland a făcut un anunț important pentru clienții săi, reprezentanții lanțului de hypermartekuri publicând noul catalog cu oferte speciale în următoarea perioadă. Promoțiile încep de miercuri, 27 aprilie, în magazinele din întreaga țară.
Ofertele din noul catalog Kaufland vizează în principal produsele alimentare, băuturile și accesoriile ce nu pot lipsi de la un grătar în aer liber, modul preferat al românilor de a celebra 1 Mai. Este important de precizat că prețurile reduse nu sunt condiționate de prezentarea cardului de fidelitate, cu toate că unele promoții vor fi disponibile doar pentru posesori. Mai multe detalii, pe site-ul companiei.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]„Să știi că promoțiile de la Kaufland nu se ascund de tine… Doar că se strâng toate în același loc… la tine pe card. Da, pe Kaufland Card! Aici ai toate reducerile, ofertele speciale și informațiile produselor tale preferate”, a trasmis lanțul de magazine, pe pagina de Facebook Kauflad România.
Kaufland va avea compeție serioasă în acest an. În 2022, Penny România, parte a grupului german Rewe, investește în 30 de magazine noi și în finalizarea remodelării pe care a început-o în anul 2020. Aceasta vrea să investească 5,128 milioane de lei, adică peste un miliard de euro, până în 2029, mai ales prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și șase centre logistice.
„2021 a fost un an al reușitelor, am depășit primul miliard de euro și 300 de magazine, am ajuns la 4 centre logistice și, din nou, pentru al șaptelea an la rând, am înregistrat cea mai mare creștere din grup.
De asemenea, a fost și un an în care a fost din nou nevoie să ne adaptăm, să fim flexibili și să rămânem optimiști și cu dorința de a ne duce la capăt planurile curajoase.
Succesul PENNY pornește de la oameni, iar rezultatele cu care am încheiat anul se datorează acestei echipe. Le mulțumesc sincer pentru dedicare și implicare tuturor colegilor!”, a spus Daniel Gross, CEO Penny România.
Retailerul german a intrat în România în anul 2005, concentrându-se pe parteneriatele cu producătorii locali. În următorii doi ani, compania dorește ca 60% din sortiment să aibă ingredientul principal fabricat și procesat în țară. Deocamdată, rețeaua acesteia cuprinde 308 magazine la nivel național și are peste 5.800 de angajați.