Andreea Esca este, poate, cel mai cunoscut jurnalist din România, dar şi influencer pe Instagram. Vestea că ştirista a avut coronavirus a făcut mare vâlvă. Ce a ieşit la iveală, după mărturisirile vedetei PRO TV despre Covid-19.
În urmă cu o lună, Andreea Esca participa, alături de multe alte vedete, la deschiderea unui resort de lux din staţiunea Olimp. Petrecerea a fost una de zile mari, cu personalităţi de seamă din showbiz-ul românesc, iar Delia a susţinut un concert extraordinar. Printre cei care au făcut publicitate hotelului Novum By the Sea a fost chiar ştirista de la PRO TV.
După câteva zile de la eveniment, însă, a apărut în presa informaţia conform căreia Andreea Esca şi soţul s-ar fi îmbolnăvit de coronavirus. Timp de mai bine de o săptămână, ziarele de scandal, dar mai ales fanii au criticat atitudinea acesteia de la petrecere. Vedeta nu a ţinut cont nici de distanţarea socială şi nu a purtat nici mască de protecţie.
Popularitatea ei ca om de știri s-a ramificat, se pare, și pe conturile ei de social media. Andreea Esca are peste jumătate de million de urmăritori pe Instagram. Cei de la Libertatea.ro au descoperit de curând că doar 10% din postări din sunt semnalate publicului ca reclamă.
De mai bine de cinci ani, Andreea Esca primeşte bani pentru promovarea a zeci de branduri pe conturile sale de social media: Instagram şi Facebook. Se pare că reclamele plătite nu au fost marcate ca atare în cele mai multe cazuri. Reclama nesemnalată este socotită drept o înșelare a publicului. De ce? Acesta crede că primește o informație sau o opinie din inițiativa deținătorului contului, nu că este obligat, prin contractul semnat, să promoveze un produs.
Andreea Esca prezintă de peste 20 de ani Ştirile PRO TV, cu o medie de 1,6 milioane de telespectatori pe primele 7 luni din 2020.