Acesta este noul Volkswagen ID. Buzz. Vanul german va ajunge la dealeri în această toamnă

Bogdan Bârliga 10.03.2022, 09:59
Acesta este noul Volkswagen ID. Buzz. Vanul german va ajunge la dealeri în această toamnă

Noul Volkswagen ID. Buzz  a fost cel mai așteptat model electric al companiei germane și poate deveni un adevărat vector de imagine.

Vanul electric ce readuce celebrul model Bulli din nou în atenția publică poate fi comandat și în varianta cargo.

Volkswagen ID. Buzz: dimensiuni și date tehnice

Noul van electric este construit pe platforma dedicată Modular Electric Drive Kit (MEB) și va fi oferit atât în varianta pentru transportul pasagerilor, cât și cu o versiune cargo.

Acesta este noul Volkswagen ID. Buzz. Vanul german va ajunge la dealeri în această toamnă

VW ID. Buzz are o lungime 4.712 mm , o lățime de 1.985 mm, o înălțime de 1.937 mm înălțime și un ampatament de 2.988 mm. ID. Buzz Cargo este mai înalt cu 10 mm față de varianta destinată transportului de persoane.

Acesta este noul Volkswagen ID. Buzz. Vanul german va ajunge la dealeri în această toamnă

Versiunea pentru transportul de persoane oferă cinci locuri și o capacitate standard pentru portbagaj de 1.121 litri, iar prin rabatarea scaunelor din spate se poate ajunge până la 2.205 litri.

Acesta este noul Volkswagen ID. Buzz. Vanul german va ajunge la dealeri în această toamnă

Versiunea de marfă poate transporta doi europaleți încărcați transversal.

Acesta este noul Volkswagen ID. Buzz. Vanul german va ajunge la dealeri în această toamnă

Motor electric de 204 CP

Grupul german a folosit același propulsor electric utilizat și pentru celelalte modele cu o putere de 204 CP și 310 Nm, iar unitatea este amplasată pe puntea spate.

Bateria are o capacitate netă de 77 kWh și poate fi încărcată la stații cu puteri cuprinse între 11 kW și 170 kW. La stațiile de mare putere ID. Buzz poate fi încărcat de la 5% la 80% în aproximativ 30 de minute.

Volkswagen nu a comunicat oficial valorile de autonomie, dar presa germană de specialiate susține că ID. Buzz are putea să ruleze cu o singură încărcare aproximativ 500 de kilometri.

Volkswagen ID. Buzz: dotări și tehnologie

Interiorul prezintă un cockpit similar cu cel de pe VW ID.3 și prezintă un ecran de 10 inch pentru instrumentarul de bord, iar pe lista de opțiuni apare un ecran de 12 inch pentru funcțiile de navigație și sistemul de infotainment.

Acesta este noul Volkswagen ID. Buzz. Vanul german va ajunge la dealeri în această toamnă

Sub ecranul de 10 inch este instalată o bară de butoane pentru controlul climatizării automate și a sistemului de infotainment.

A fost eliminată consola centrală și VW a instalat un compartiment pliabil cu două suporturi pentru pahare. În versiunea cargo, acestea sunt plasate în fața stâlpilor A.

Acesta este noul Volkswagen ID. Buzz. Vanul german va ajunge la dealeri în această toamnă

Car-2-X în echiparea standard

Pe lista dotările standard apare funcția Car-2-X, care utilizează semnale de la alte vehicule și infrastructura de transport pentru a detecta pericolele în timp real.

De asemenea, sunt incluse în dotarea standard funcția de frânare de urgență „Front Assist” și asistentul de menținere a benzii de circulație „Lane Assist”.

Acesta este noul Volkswagen ID. Buzz. Vanul german va ajunge la dealeri în această toamnă

Disponibil ca opțiune este „Travel Assist with swarm data”, care facilitează conducerea parțial automatizată pe întreaga gamă de viteză și, pentru prima dată, schimbarea asistată a benzii pe autostradă. Se poate comanda opțional și  „Funcția de memorie” pentru parcare automată pe o rută salvată anterior.

Cât costă noul Volkswagen ID. Buzz

Acesta este noul Volkswagen ID. Buzz. Vanul german va ajunge la dealeri în această toamnă

Primele comenzi pentru noul van electric pot fi date din luna mai și primele unități vor fi livrate din această toamnă. În Germania noul Volkswagen ID. Buzz în varianta pentru transportul pasagerilor va avea un preț de pornire de la aproximativ 53.000 de euro, în timp ce varianta cargo ar putea fi cumpărată cu 40.000 de euro.

 

Urmăriți Impact.ro și pe